خدایا کمکم کن












اشعار خودم

شعر های عاشقانه

دارم از غصه میمیرم خدایا کمکم کن


دیگه از بودنم سیرم خدایا کمکم کن


چشام ندارن سویی فقط میخوان ببارن


دیگه قسمت شد سفر .ميرم خدایا کمکم کن


دلم بی اون تنهاست میخواد بباره


دیگه اون مال دیگری شد خدایا کمکم کن


گناهم چی بود با دلم بی وفایی کرد


دیگه اون رفته از پیشم خدایا کمکم کن


خیانت حق من نبود خدای من


دیگه نمیخوام زنده بمونم خدایا کمکم کن


جواب وفاداریم بی وفایی شد


دیگه بی وفایی رسم زمونست خدایا کمکم کن


حالا دیگه باید بی اون بگذرونم زندگیمو


دیگه زندگی برام هیچه خدایا کمکم کن


زد زیر قول و قرارهای عاشقونمون


دیگه نمونده قول و قراری خدایا کمکم کن


این بیت اخرو مینویسم تا بدونه


دیگه این دل شکسته خدایا کمکم کن




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 19:25 توسط رضا|



      قالب ساز آنلاین      


کـد اهنگ اون شب از علی عبدالمالکی

قآلبـــ هاے آقآيے

كد آهنگ براي وبلاگ

كد آهنگ براي وبلاگ